VAKONDKALAND

Alsó tagozatos tanulók számára készült fejlesztő szoftver. 

Útvonal építése a fészekből a vakondtúrásig:
  • négyzethálós pályán való tájékozódás,
  • hibakeresés és javítás,
  • saját pálya építésének lehetősége.
KOROSZTÁLY

4-12 év

KIEMELT FEJLESZTÉSI TERÜLETEK
  • megfigyelőképesség
  • koncentráció
  • térbeli tájékozódás
  • algoritmikus gondolkodás
Általános iskolai tanulók számára készült fejlesztő szoftver. Játékosan élményszerűen fejleszti a tanulók algoritmikus gondolkodását és a térbeli tájékozódását. Illeszkedik a digitális kultúra tantárgyhoz és a digitális oktatásban is kiválóan alkalmazható.

A játék célja, hogy olyan úthálózatot építsenek a tanulók, ami elvezeti a vakondot az otthonából a vakondtúrásig. Cél továbbá a tudatosság kialakítása, hogy a tanulók célirányosan, megfelelő stratégia kialakítása mellett teljesítsék a játékot. Gyakorlás pálya kiválasztásakor a program megtanítja a felhasználónak 10 körön keresztül, hogy hogyan használja az elemeket. Az első pályák csak az egyenesen közlekedő elemeket mutatja be. Kampány játékmódban segíteni kell Vakondnak eljutni a fészekből a vakondtúrásig. Ebben a játékmódban vannak már akadályok és finom falatok, amiket javasolt összegyűjteni. Szabad Játék kiválasztáskor a játék nehézségi szintjét is be lehet állítani. Nehézségi fokozatnak megfelelően egyre több akadállyal és táplálékkal nehezedik a játék. Saját pálya játékmódban a pályaszerkesztőben megépített pályával lehet feladatot végrehajtani. Pályaszerkesztővel saját pályát lehet vele építeni.

Korosztály: 4 – 12

Kiemelt fejlesztési területek:
  • megfigyelőképesség
  • koncentráció
  • vizuális figyelem
  • térbeli tájékozódás
  • algoritmikus gondolkodás
  • kreativitás