Általános iskolai tanulók számára készült fejlesztő szoftver. Játékosan élményszerűen fejleszti a tanulók algoritmikus gondolkodását és a térbeli tájékozódását. Illeszkedik a digitális kultúra tantárgyhoz és a digitális oktatásban is kiválóan alkalmazható.
A játék célja, hogy olyan úthálózatot építsenek a tanulók, ami elvezeti a vakondot az otthonából a vakondtúrásig. Cél továbbá a tudatosság kialakítása, hogy a tanulók célirányosan, megfelelő stratégia kialakítása mellett teljesítsék a játékot. Gyakorlás pálya kiválasztásakor a program megtanítja a felhasználónak 10 körön keresztül, hogy hogyan használja az elemeket. Az első pályák csak az egyenesen közlekedő elemeket mutatja be. Kampány játékmódban segíteni kell Vakondnak eljutni a fészekből a vakondtúrásig. Ebben a játékmódban vannak már akadályok és finom falatok, amiket javasolt összegyűjteni. Szabad Játék kiválasztáskor a játék nehézségi szintjét is be lehet állítani. Nehézségi fokozatnak megfelelően egyre több akadállyal és táplálékkal nehezedik a játék.
Saját pálya játékmódban a pályaszerkesztőben megépített pályával lehet feladatot végrehajtani. Pályaszerkesztővel saját pályát lehet vele építeni.
Korosztály: 4 – 12
Kiemelt fejlesztési területek:
- megfigyelőképesség
- koncentráció
- vizuális figyelem
- térbeli tájékozódás
- algoritmikus gondolkodás
- kreativitás