OKOSVÁROS 2050

Digitális kultúra órára ajánlott, haladó szintű felhasználók számára, a szekvenciákkal való ismerkedéshez.
Csomagküldő szolgálat irányítása a jövő okos városában:
  • a programozás alap lépéseivel,
  • szekvenciák bevezetésével,
  • optimális útvonal tervezéssel.
KOROSZTÁLY

10-14 év

KIEMELT FEJLESZTÉSI TERÜLETEK
  • algoritmikus gondolkodás
  • térbeli tájékozódás
  • kreativitás
  • problémamegoldó gondolkodás
Ez az applikáció a programozás alapjait és a szekvenciák meghatározásának mélységeit mutatja be. Izometrikus játékunk fejleszti a logikus gondolkodást a problémamegoldó képességet, algoritmikus gondolkodást és a kreativitást. A játék célja, hogy a futurisztikus városban, csomagokat juttassunk el megadott városi helyszínekre.

Csomagküldő szolgálat irányítása a jövő okos városában:
  • a programozás alap lépéseivel,
  • szekvenciák bevezetésével,
  • optimális útvonal tervezéssel.
Digitális kultúra órára ajánlott, haladó szintű felhasználók számára, a szekvenciákkal való ismerkedéshez.

Kiemelt fejlesztési területei:
  • algoritmikus gondolkodás
  • térbeli tájékozódás
  • kreativitás
  • problémamegoldó gondolkodás
Ajánlott életkor: 10-14 év

A játék menete:
A játék nappali és éjszakai módban is játszható.
Gyakorló pálya kiválasztása után, olyan öt egymásra épülő pályát kell teljesíteni, amin egy segítő futár mondja el, hogyan kell a felületet használni.

A gyakorló a pályák:
  1. első út
  2. törlés
  3. módosítás
  4. kanyarodás
  5. szekvencia
„Játék” módban a 3 nehézségi fokozatból lehet választani:
  • könnyű
  • közepes
  • nehéz