Játékmódok és beállítási lehetőségeik:
1. Útvonal: Az üdítő automatákból kifolyó folyadékok hosszúságát kell meghatározni. Melyik automata üdítője az, amelyik a legrövidebb/leghosszabb úton ér el a pohárhoz. Beállításnak megfelelően négyzetrácsos háttér tudja segíteni a tanulók munkáját.
Beállítási lehetőségek:
Nehézségi szintek:
2. Halmazok: Miután kiválasztottuk a gyakorolni kívánt mértékegységet, nehézségi szintet és hibázási lehetőséget, halmazokba kell pakolni egy alsó panelen megjelenő tárgyakat. Mindig ugyanahhoz a mértékegységhez viszonyítva kell elhelyezni az eszközöket.
3. Sorrend: A sorrend meghatározását és a mértékegység kiválasztását követően, a képernyőn megjelent képeket kell elhelyezni növekvő vagy csökkenő sorrendben.
4. Korsó: Kifejezetten az űrtartalom mérés bevezetésére fejlesztett játékmód. Kiválasztott mértékegység után, megkezdődik a virtuális töltögetés.
5. Libikóka: A játékmód két beállítási lehetőséggel indul: eldöntendő és pakolós. Cirkuszi állatokról lehet eldönteni, hogy melyik a nehezebb.