Algoritmikus gondolkodást fejlesztő játék. A mindennapi életben is fontos a sorrendiség. Minden tervszerű és átgondolt tevékenységünket algoritmusok alapján éljük. A játék feladata, hogy célirányos gondolkodást alakítson ki, élményszerűen fejlessze a térbeli tájékozódást.
Óvodás és kisiskolás korú gyerekeknek ajánlott.
Beállítási lehetőségek:
- Egyszerűsített mezőgrafikák. Itt a játék grafikai elemei segítik a gyerekek koncentrációját: igen / nem
- Lépések kijelölése: a játék során a gyerekek által tervezett lépések bejelölése a pályán: igen / nem
- Egy dobókocka maximális értéke: 2, 3, 4, 5, 6
- Helyszín megválasztása: rét, sivatag, vízi világ, sarkvidék
- A játéktábla mérete és játék nehézségi fokozata: 3×4-es, 4×4-es, 5×5-ös, 6×6-os, 8×6-os mező
- Műveletek kiválasztása: összeadás, kivonás, vegyes
Kiemelt fejlesztési területek:
- megfigyelőképesség
- koncentráció
- vizuális figyelem
- térbeli tájékozódás
- algoritmikus gondolkodás
- kreativitás
A játék menete, hogy a dobókockával dobott értékek és műveletek eredményének megfelelő lépésszámmal eljuttassuk Zümit a cél mezőre.