A tantárgyi kapcsolódásnak köszönhetően, a tantárgyhoz kapcsolódó célok és kompetenciák is fejlődnek az applikáció használata közben.
A játék menete:
A robot kiválasztása után, lehetőség van a differenciálásra. Az irány mutatásával könnyíthetjük a játékot, míg az irányok mutatása nélkül, nehezebb teljesíteni a feladatot.
A nehézségi szintek a feladatkártyák számát jelölik:
- Könnyű: 2 képkártya, 2 feladat
- Közepes: 5 képkártya, 5 feladat, 2 akadály
- Nehéz: 10 képkártya, 10 feladat, 4 akadály
A feladat, hogy a virtuális robotot kell eljuttatni a küldetésben szereplő feladat szerint a megfelelő helyre. Az utasítások egyszerűen az előre, hátra, jobbra és balra gombok segítségével történnek. A küldetés helyes elvégzése után, csillaggal jutalmaz az applikáció.